Ahad, 3 Mac 2019

yougov sign up




YouGov adalah syarikat penyelidikan pasaran dalam talian yang terkemuka di dunia.YouGov adalah penyelidikan pasaran global dan syarikat data yang dibina atas idea yang sederhana: Semakin banyak orang mengambil bahagian dalam keputusan yang dibuat oleh institusi yang melayani mereka, semakin baik keputusan tersebut.

Misi yougov adalah untuk membekalkan data secara langsung dan tepat dan pandangan tentang apa yang orang berfikir dan melakukan di seluruh dunia, sepanjang masa, supaya syarikat, kerajaan dan institusi dapat memberi perkhidmatan yang lebih baik kepada orang-orang yang menopang mereka.

Sebagai ahli panel YouGov anda akan menjadi sebahagian daripada komuniti global orang yang berkongsi pendapat mereka sebagai balasan untuk mata dan ganjaran.

Ia tidak boleh lebih mudah: kami menghantar e-mel kepada anda kaji selidik, anda melengkapkan kaji selidik di kemudahan anda dan mendapat mata untuk melakukannya! Anda boleh menjimatkan mata ke arah RM70 atau menebusnya untuk ganjaran yang hebat.

Ia percuma untuk menyertai - dan mengalu-alukan anda ke panel YouGov kami menawarkan 100 mata sebagai bonus pendaftaran!
                                                  sila mendaftar klik gambar bawah


Tiada ulasan:

Catat Ulasan