Isnin, 11 Februari 2019

Readward adalah sebuah applikasi PERCUMA yang membolehkan anda menjana pendapatan


Readward adalah sebuah applikasi PERCUMA yang membolehkan anda menjana pendapatan dengan hanya berkongsi artikel yang terdapat di dalam applikasi Readward ke media media sosial terpilih.

Untuk setiap post atau artikel yang anda kongsikan dan di baca oleh rakan rakan di media sosial,... 50 coin atau bersamaan RM0.05.
1 coin = RM0.001
1000 coin = RM1
Antara media sosial yang anda boleh gunakan untuk share artikel Readward adalah

1. WhatsApp
2. Facebook - tidak di galakan
3. Wechat
4. Messenger
5. Moments
6. Twitter

Terdapat 3 pilihan bahasa yang boleh anda pilih samaada untuk artikel berbahasa melayu, bahasa english juga chinese yang mana artikel untuk setiap bahasa adalah berbeza, bukan terjemahan bahasa. Anda boleh share artikel dalam ketiga tiga bahasa tersebut dengan mengubaha pengaturan bahasa di bahagian "Bahasa" terlebih dahulu

bukti saya dapat duit dari app ini app ini akan transfer duit ke akaun bank saya

 Semakin banyak artikel anda share + ramai rakan rakan di media sosial, semakin besar peluang anda untuk menjana pendapatan percuma dengan applikasi Readward ini.

Selain mengumpul coin melalui perkongsian artikel, anda juga boleh mendapat coin dengan mengajak rakan rakan anda yang lain untuk turut menyertai Readward dengan hanya mendownload applikasi Readward ini. Setiap kali ada rakan baru yang menyertai Readward, anda akan di berikan ganjaran sebanyak 1,500 coin @ RM1.50 dan rakan anda tadi akan mendapat 800 coin @ RM0.80.
Bukan itu sahaja, setiap kali rakan rakan anda tadi membuat pengeluaran, anda akan mendapat 20% komisyen daripada jumlah pengeluaran mereka. Bermakna, semakin ramai rakan rakan yang anda ajak, semakin besar potensi pendapatan anda di dalam Readward. 


Penebusan coin Readward atau pengeluaran boleh di buat dari serendah RM1 (1000 coin) sehingga RM500 (500,000 coin)


Untuk pengeluaran RM1, pembayaran akan di proses 1 ~ 3 hari bekerja.untuk pertama kali

Untuk RM30 RM 50 Rm100 RM500 seterusnya, tempoh proses bayaran adalah dari 3-5 hari 

Sewaktu post ini di buat, Readward hanya membuat bayaran ke akaun bank Maybank dan BSN  sahaja.

Proses pembayaran hanya di lakukan pada hari bekerja.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan