Khamis, 24 Januari 2019

OKU ini break motor dan menjerit memanggil Datuk Seri Najib, “Perdana Menteri! apa kata ds najib..............................................................




KUALA LUMPUR - Berhadapan Affin Bank Wangsa Maju . OKU ini break motor dan menjerit memanggil Datuk Seri Najib, “Perdana Menteri!!!”

“Datuk Seri Najib kata “saya bukan lagi Perdana Menteri”.

“Pantas wanita ini menjawab “dalam hati saya Datuk Seri Najib adalah Perdana Menteri saya”. Beliau menangis sambil mengadu PH telah menipu manifesto tentang bantuan kepada OKU. PH menjanjikan bantuan RM800 hingga RM1,000 tapi semuanya tipu. BR1M juga akan dihapuskan.

“Seumur hidup saya tidak pernah terima duit dari kerajaan, hanya Datuk Seri Najib bantu saya. Hari ini saya tidak mahu minta duit dari Datuk Seri, saya cuma mau kasi tahu saya sayang Datuk Seri.

“Saudaranya beritahu, wanita OKU ini menangis setiap kali lihat Datuk Seri Najib di TV,” 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan