Khamis, 31 Mei 2018

jana pendapatan SGD$25 (~RM75) di yougov




Dunia sekarang makin mencabar segalanya memerlukan duit untuk maju kehadapan. Kini dengan adanya YouGov anda boleh jawab survey dan boleh dapat duit. Banyak juga laman web yang menawarkan pendapatan hanya menjawab survey seperti Tinjauan Bandingan dan banyak lagi.

YouGov yang boleh menjana duit sehingga SGD$25 (~RM75). Kenapa YouGov ?. Ok baiklah kenapa saya sarankan syarikat ini kerana saya telah menggunakan perkhidmatan dalam tempoh 1 tahun percubaan, sebelum saya menerbitkan artikel ini.Syarikat ini juga, menawarkan pelbagai survey mengikut waktu antaranya Food Poll, Brandindex MY, Travel Survey dan banyak lagi. Setiap survey yang dijawab anda boleh memperolehi mata point sehingga 120 mata. Apa buktinya saya telah mendapat duit dari YouGov ?. Baiklah mungkin ada yang bertanya sedemikian, saya akan tunjukkan bukti yang saya telah memperolehi duit dari syarikat ini.


Itu antara bukti yang saya percayakan syarikat YouGov ini boleh mendapat duit dengan hanya jawab survey dan boleh dapat duit. Di YouGov anda diberikan pilihan untuk mendapatkan Top Up RM60, SGD $25, AirAsia BIG Points atau UNICEF Donation.
Bagi anda yang berminat untuk mencuba sendiri perkhidmatan jawab survey dan dapat duit dari YouGov anda boleh daftar klik di 
gambar di bawah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan