Ahad, 20 Ogos 2017

melombong bitcoin tampa modal 1 sen modal anda luangkan masa 30 minit untuk mengali klik iklan bitcoin






                     Syarat Perkhidmatan
Apabila mendaftar di BTCVic.com, anda mengesahkan bahawa anda telah membaca, memahami dan menerima terma dan syarat berikut dari Syarat Perkhidmatan ini. Jika anda tidak bersetuju dengan mana-mana syarat ini, anda tidak boleh mendaftar.

Laman Btc Vic boleh dibilang cukup dipercayai  dan iklan yang diberikan laman ini sehari sikitar 15 - 20 Iklan dengan bayaran 0.00000007 - 0.00000020 bergantung dari naik ataupun turunnya harga bitcoin.

Syarat ini dikenakan kepada ahli dan pengiklan.

Akaun

Kata laluan disimpan dan disulitkan dalam format tak boleh balik dalam pangkalan data kami. Kata laluan harus disimpan dengan selamat dan kami tidak bertanggungjawab untuk kehilangan akaun.
Anda hanya boleh mempunyai satu akaun. Apa-apa percubaan untuk mencipta lebih daripada satu akaun akan menyebabkan penamatan mereka semua.
Log masuk dari proksi atau persekitaran rangkaian dikongsi tidak dibenarkan.
Akaun tidak boleh dijual atau diberikan kepada sesiapa sahaja.
Akaun tidak boleh dipindah milik.

Anda, sebagai pengguna, hanya boleh mendapatkan dari setiap iklan sekali setiap 24 jam.

Sebarang percubaan untuk memuat turun halaman secara manual atau secara automatik akan membawa kepada penggantungan akaun anda secara kekal.
Hanya satu akaun bagi setiap komputer yang dibenarkan untuk melihat iklan. Jika lebih daripada satu akaun dalam satu iklan paparan komputer, semua akaun tersebut akan digantung secara kekal.

Pengguna yang menggunakan maklumat palsu semasa mendaftarkan atau menukar tetapan peribadi mereka akan mempunyai akaun mereka digantung.
Rujukan

Anda dibenarkan merujuk kepada bilangan ahli yang tidak terhad.
Anda tidak dibenarkan menghantar mel yang tidak diminta atau memaksa sesiapa sahaja untuk menyertai BTCVic.com sebagai rujukan anda. Sebarang akaun yang dikenalpasti melakukan perkara tersebut akan digantung.
Setiap rujukan anda, sebagai pengguna, mesti mempunyai alamat e-mel yang unik.
Anda juga tidak boleh menggunakan mana-mana perkhidmatan yang cuba menjual arahan anda. Kami akan mengesahkan insiden tersebut dan mereka akan mengakibatkan penamatan akaun.
Dasar Anti-Menipu

Semua aktiviti tidak normal dilog masuk dan anda akan digantung jika anda dikesan melakukan aktiviti mencurigakan.
Sebarang usaha anda mengubah suai laman web akan membawa kepada penggantungan akaun. Anda tidak dibenarkan memodifikasi laman web dalam apa jua keadaan. Ini termasuk penggunaan skrip adat, dan perubahan laman web kosmetik.
Sebarang percubaan untuk menggodam sistem akan membawa kepada penggantungan akaun automatik.

Anda tidak dibenarkan menggunakan apa-apa jenis perisian, aplikasi atau jenis perisian automatik untuk mengklik iklan. Semua akaun akan ditangkap dan akan digantung secara automatik.

Semua pembayaran akan dibuat dalam mata wang Bitcoin. Tiada kaedah pembayaran lain tersedia pada masa ini.

Kami tidak bertanggungjawab terhadap bitcoin yang tidak bertanggungjawab atas tindakan oleh ahli atau mana-mana pihak ketiga yang lain selepas menghantar pembayaran.

Anda mesti mempunyai alamat bitcoin yang betul dan sedia ada.
Semua pembayaran akan dibuat dalam masa 1 minggu selepas diminta.


Iklan Anda tidak dibenarkan untuk mengiklankan produk dan perkhidmatan yang tidak sah. Mana-mana ahli yang mengiklankan laman web atau laman web yang tidak sah yang tidak dibenarkan mungkin digantung. Kami menerima sebarang jenis iklan kecuali halaman yang keluar dari bingkai, mempunyai kod berniat jahat, mempunyai kandungan dewasa atau haram. Laman web yang diiklankan anda mestilah menyokong beberapa lawatan sesaat. Kami berhak menolak mana-mana iklan yang kami tidak nampak sesuai untuk dipaparkan. Bayaran kepada BTCVic.com Semua pembayaran tidak boleh dikembalikan. Semua pembayaran ke BTCVic.com harus dilakukan melalui laman web kami sahaja. Semua bayaran mestilah mempunyai sekurang-kurangnya 2 (dua) pengesahan pada Rangkaian Bitcoin untuk Dikonfirmasi. Penggantungan akaun Semua akaun yang digantung akan diarkibkan dan anda tidak boleh mendaftar menggunakan nama pengguna atau alamat e-mel yang sama. Semua akaun yang digantung akan memulihkan semua baki mereka, semua rujukan diambil dan tiada bayaran balik akan diberikan. Kami berhak untuk menggantung akaun anda pada bila-bila masa untuk apa-apa sebab yang sah termasuk, tetapi tidak terhad kepada, ketidakpercayaan Syarat Perkhidmatan kami. Pengguna yang tidak melog masuk selama lebih dari 45 hari akan mempunyai akaun mereka digantung. Kami tidak akan menerima apa-apa permintaan rayuan untuk penggantungan akaun, dan pertanyaan e-mel tidak akan diberikan kepada melainkan jika alasan yang meyakinkan diberikan. Liabiliti Kami tidak bertanggungjawab untuk sebarang kandungan yang disiarkan melalui iklan. Kami tidak bertanggungjawab untuk ganti rugi kerana apa-apa perbuatan Tuhan, kebakaran, bencana alam atau apa-apa yang kita tidak dapat mengawal. Kami berhak mengubah terma perkhidmatan pada bila-bila masa tanpa notis.
sign up klik gambar di bawah